Luftpistol Feinwerkbau FWB 90 4,5 mm

Luftpistol sidospännare , Feinwerkbau mod 90 anatomisk kolv. Första luftpistolen med elektroniskt avtryck. Fantastisk precision och väldigt bra avtryck som drivs av det lite ovanliga Varta V74PX batteriet.
Nyligen servad hos Sportec.

Finns i Göteborg

Prisidé 4000:-

1 gillning

Hej!
Jag är intresserad av denna, finns den kvar?

Tjena!

Japp den finns faktiskt kvar, har köpt ett par nya batterier till den också.

Ha det fint!

/Karl-Johan

Jag är intresserad, och undrar om jag får köpa den, och om du isåfall kan skicka den?
med vänlig hälsning
//Johnny

Hej igen!

Ursäkta sent svar, har varit fullt upp här hemma.

Ja absolut det går bra

4000:- ok?

Saknas en skruv för främre siktet, den behövs egentligen inte, det sitter still ändå men kan sätta dit en annan skriv om du vill?

I övrigt är den i mkt gott skick och har servats av Sportec. Du får med 2st batterier också.

Mvh

Karl-Johan

Är 3500 okay? och kan du skicka den? och hur gör jag betalningen på säkraste sätt, så att jag verkligen får leveransen:-)?

MVH
//Johnny
Tel 070-5446511

Hej igen! Kan tyvärr inte släppa för mindre än 4000:- la mer för den själv när jag köpte samt att jag lagt pengar på batteri å service.

Så som jag gjort tidigare är att man skickar när man fått över pengarna. Skyttevärlden är ju inte så stor så tror man kan lite på varandra här på forumet. :slight_smile:

Mvh

Karl-Johan Törngren
Mölndals Skytteförening

Okay! Kan jag swisha dej? och står du för fraktkostnaden?
//Johnny

Hej!

Köparen står för fraktkostnaden.

Det går bra att swischa men jag kan skicka sms när jag packat ner och är redo att skicka. Kan förhoppningsvis få till det redan under dagen om du vill.

Mvh

/Karl-Johan

Hej!
Kör så, jag swishar när du återkommer med summa och tel. nummer!
MVH
//Johnny

Johnny Sidevärn
Nolås 113
89396
Sidensjö

Hej!

Absolut, har varit lite körigt så har inte hunnit packa ihop den idag men ska fixa det under helgen så den kan skickas på måndag.

Trevlig helg!

/Karl-Johan

Perfekt!
Trevlig helg!
//Johnny