Laddutrustning Dillon ev Lee

Hej,
Tänkte börja ladda själv och söker en laddutrustning helst Dillon Square Deal B eller likvärdig.
Ska ladda .38 i första hand.

Jag ligger på en lee pro 1000 med .45acp verktyg om de är intressant

Stelben

2d

Jag har en äldre lee pro 1000 dock 38 spec 1500kr sedan har jag en Dillon sqd b med dubbla verktygshuvuden och verktyg för 9 mm , 38 super , 45acp och helt nya 38/357 verktyg

Och vad är priset på dillonpressen?

Med vänlig hälsning,
Tomas

Har tänkt mig 5000kr säljer denna med alla verktyg två verktygshuvuden och reservdelslådan . 38/357 verktyg är aldrig använda då jag laddat 38/357 med min lee press

Behöver jag komplettera med något förutom hylsa,tändhatt,krut och kula till Dillonpressen?
Är ny på detta. Med vänlig hälsning Tomas

Våg och tändhattsvändare dvs fliptray behövs också . Med vänlig hälsning,

Hej, dillonpressen kvar?

Med vänlig hälsning
Tomas

Ja Dillon är kvar än

Kan du ringa mig på 070-9719821. Mvh Tomas

Du kommer att behöva lite extra saker till t.ex:

mm…

Båda pressar är nu sålda

Hej.

Kommer skaffa en 1911 inom kort. Letar efter laddutrustning till 45 acp. Finns din kvar? Vad har du tänkt dig för den? Var finns grejerna? Mvh Tommy

Hmm joo min pro 1000 finns kvar, med 1000 large pistol hattar, kan säkert skramla fram några hylsor om det är intressant, pressen med verktyg är laddad ganska så exakt 1000 patroner med, så jag tänker 2000 för den

Ok. Ja det låter som en bra deal. I nuläget har jag inte får licens och vapen skickat ännu. Det borde inte vara några problem, men vill gärna vänta tills allt är klart.

Givetvis är det bara att sälja grejerna om någon hinner före.

Men om en månad eller så borde jag fått hem allt och då är det mer aktuellt för min del.

Om det finns hylsor över är det också intressant.

Mvh Tommy

Okejj ska kolla “nån dag” hur mycket hylsor jag har :wink:

1 gillning

Btw skulle du ha tändhattarna oxå?

hej , kan dy säljas för 1000kr ( lee press 1000 ) mvh G.K