Unique Des 96-u SÅLD

Hej säljer en Unique des 96-u

  • 3 st magasin
  • Pipvikt
  • 2 st original kolvar storlek M
  • 1 st Rink kolv storlek L
  • Nytt slagstift och ny rekylfjäder monterad
  • Original väska
  • Finns ett skavmärke efter gammla originalkolven på vänster sida på manteln, syns på bild inget som stör.
    Vapnet är licenspliktigt.

Pistolen finns i Dalarna.

Pris 8000 kr

Skicka pm vid intresse och uppge skytteklubb och pistolskyttekorts nr.


fet text
Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Tips på innehåll:

  • Pris/Anbud:
  • Var finns den (ungefärligt), kan den skickas med post, bussgods, levereras för hand
  • Produktbeskrivning
  • Skick/antal skott skjutna
    Bild

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

1 gillning

Säljer du rink kolven enkom? MVH

Inte för tillfället. Den tillhör paketet.

Kan du tänka dig att skicka den med posten?

MVH

Ja jag kan skicka den med posten. Det blir två paket då och du får stå för porto = rek.

Hur gammal är den?

Jag har ägt den i 5 år. Har förnyat licensen.
Köpte den på firma och dom sa att en äldre farbror ägt den så jag vet ej hur många ägare det har varit på den före mig och farbron. 96u kom ut på marknaden runt 1995 . Jag har ingen aning vilket år min unique des 96u är tillverkad . Någonstans mellan 1995 och 2002

Vacker!!!:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Jag är intresserad. Ny användare här, vet inte hur man skickar pm, skall försöka lista ut det :slight_smile:

Jag är intresserad av att köpa pistolen. Är helt nyregistrerad på Skytteforum och har tydligen inte möjlighet att skicka meddelanden ännu. Du kan säkert skicka ett meddelande till mig så kan jag nog svara