Tävlingspistol .22 LR Köpes

Unique 69-U, Baikal IJ35, FWB AW93 är modeller som är intressanta, kom gärna med förslag. Kan hämtas inom Norrbotten och Västerbotten.

Hej har en hämmerli sp20rrs nyligen bytta fjädrar m-kolv

Har provat en sådan, passade inte riktigt mig, tack iaf

Funkar nog inte tyvärr, tack för förslaget.

Unique 96u har jag om det skulle vara intressant

1 gillning

96u skulle kunna vara intressant. Hur många skott tar magasinen i en 96u?

6 slott. 2 magasin följer med

Hur är skicket? Vad tänkte du för pris?

Söker fortfarande en pistol, får lägga till att det ska vara en pistol med magasininmatning i kolven, lämpad för större händer.

Har en Walther KSP 200 som jag funderar på att sälja. 3 magasin

Vad är det för kolv? Skick? Pris?

GIMG_0743IMG_0742IMG_0744IMG_0745

Vet ej vad det är för kolv, hittar ingen tillverkare. Så det är nog en orginalkolv, anatomisk med “greppgrus” som du ser. Ligger bra i min näve, jag har 10-11 i handskar, går nog bra även om man har 12. Avtryckaren är justerbar. Greppsäkring i kolven. Ett magasin har jag lagt åt sidan, jag tycker det krånglar lite. 3500kr

1 gillning

Någon som vet hur det funkar med greppsäkringen om man sätter en kolv modell “tjock” på denna?

Jag har en gammal Unique Des 69 som är ett perfekt vapen som första pistol. Pistolen är i bruksskick, fast kolv medium, två magasin, pipvikt, låda i bruksskick original, bytt slagstift och rekylfjäder för 5 månader sen. Riktigt trevligt trycke på pistolen. Du finner den under vapen säljes. Bruksskick men väldigt trevlig pistol.

Har hittat en pang. Tack iaf.

1 gillning