Tanfoglio Gold Match xtreme SF

Då den så sällan får komma ut ur skåpet och jag skulle kunna använda poängen till IPSC istället, så funderar jag på att sälja min Gold Match xtreme SF med 6” pipa.

Ursprungligen såld av FK sport sent 2015, jag förvärvade den i feb 2018 och då var den precis genomgången av FK sport.
Föregående ägare uppgav att han skjutit knappa 2000 skott, jag har enl loggen skjutit ca 500 efter det så den är i stort sett i nyskick.

Medföljer 2 magasin och orginallåda med innehåll.
Pris 17 000kr

Finns i Umeå, om den ska skickas står köparen för frakten.

bild bild bild bild bild

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader


Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

Hej,

Jag kan tänkas vara intresserad av Tanfoglion.
Tycker dock att prisskillnaden mot en ny är för liten så min fråga är vad du är villig att gå ner till?

// Jimmy
Älmhults Pistolklubb

Funderat lite o kan tänka mig att gå ned till 16, då diffar det dryga 5 mot en ny. Lägre än så går jag inte utan då får den bli kvar till nästa års fältrundor.