Talon Grip Glock 17 gen 5

Hej!

Är det någon som har en Talon grip tape för en Glock 17 gen 5 liggandes hemma? Verkar vara slut överallt i Sverige. Köper gärna en st, om jag förstår det rätt så är det 3 i varje paket :slight_smile:

Om du har några andra Glockdelar så är det också intressant, extended magrelease, dawson sikte mm.

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Har en Apex trigger till glocken gen5

Ev intresserad. Vilket pris tänker du?

Ingen som har Talon grepptejp på lager?

1700kr vill jag ha

Appen tactical trigger glock gen5 om det är denna så tackar jag nej… 200 kr dyrare än i din egen annons…

Ja, den är min. Blev såld precis:)
Är slutsåld överallt och går knappt att köpa nånstans längre

Har apex trigger till Glock 17gen5 (Röd) som jag kan släppa för en billig peng . Ska även lägga ut annons på Aimpoint Acro C1 rödpunkt som jag köpt i 27 februari.

Har precis gått färdigt kursen för dynamiskt skytte och känner att acron inte är det bästa valet för just det dynamiska. Skriv om du är intresserad av något av ovan nämnda . :slight_smile: