Sponsring av skytteforum.com

Den sponsring som kommer in för forumet är underbar, den underlättar för mig. Tyvärr räcker den inte hela vägen varje månad.

image

Alla sponsorer ska veta att oavsett hur mycket eller hur lite Ni bidrar med så är det underbart att få stöd att ha kvar vårat forum. Och nu när många håller till på Facebook, twitter och många andra sociala nätverk där vapenfrågor och privathandel med vapen och vapenrelaterade delar så är vi här på forumet skonade från den problematiken. Här fungerar det fortfarande, och kommer fortsatt fungera.

Några av Er har bidragit med lite större summor, och några med mindre. Jag kommer fortsatt inte skriva hur stora summor var och en bidrar med, alla är lika mycket till hjälp. När sponsring kommer in sätter jag över det på ett reserverat konto som oavkortat går till driften av forumet.

3 gillningar

Vi har flera fina sponsorer som jag vill räcka ett stort tack till.
Jag vill även nämna EP Design som för närvarande enda sponsrande företaget. Om företag önskar annonsera i forumets kanaler, forumet, facebook med mera, så får de gärna sponsra forumet.

EP Design gör fantastiskt fina arbeten, kolla in deras sida på facebook så ser ni hur vackra slutstycken kan bli.