Sökes, magasin till g3, ak4 etc

Hej
Lägger ut en liten trevare hur det ser ut om det är någon som har lite magasin liggandes som dom vill sälja. Finns 10 pack med i stort sett nya magasin på brownells så kommer tyvärr inte att ge några överpriser. Det gäller alltså magasin till g3 plattformen (g3 kloner, ak4 osv)

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Hej ! Magasin vet jag inte på rak arm ! Men det e möjligt det oxå ligger nånstans ! Däremot har en vän ett Orginal kikarsiktet i Orginal låda !
Det är ett Tyska bundeswher sikte med lite extra tillbehör! Siktet är ett,
Hensoldt FERO-Z 24 som på bilden jag skickar med ! Dock inte just det siktet ! Vet inte exakt vad det kostar! Men tänkte kolla intresse först !
Mvh M

1 gillning

Hej
Är på jakt efter magasin, ska ha ett annat sikte då den ptr:en jag köper har rail :grinning: men tackar för erbjudandet iaf

  1. Listobjekt

Förformatterad text*

  • kursiv text

*fet text

Ok Tack då vet jag ! Mvh Markus

1 gillning

Tack för att du frågade :+1:t2: