Sökes, 9mm i bra skick

Jag är på jakt efter ett lämpligt första IPSC-vapen.

Söker i första hand en Glock 17 eller närliggande modell i generation fyra eller fem, men jag är öppen för övertalning (Cz, tanfoglio, SIG, Ruger eller Pardini exempelvis).

Är det någon som sitter på med en schysst pistol och ev. tillbehör så är förslag varmt välkomna.

Jag återfinns i södra Norrland.

Sig Sauer X5 X-Line SO.
En ägare.
Inköpt 2015
3.000 skott.
Finns på blocket.

13.000:-

1 gillning

Har en grand Power X-calibur
med hölster, 6 magasin, 4 maghållare en med magnet.
inköpt dec2016… Gått ca 3500 fabriksgjorda patroner…
klar för ipsc produktionsklassen

Mvh Roger

Jag har en Tanfoglio stock ll under säljes. Komplett med fyra magasin och perfekt för IPSC production.
Pris 7000:-

Mvh

Spitfire

Hej Roger!

Det där skulle absolut kunna vara ett alternativ. Vad hade du tänkt dig för pris?

Hej nordström.

Den blev bokad i går, tyvärr

Mvh

Har en H&K USP Expert inköpt 2000 bara använd till nationellt Är framtagen för IPSC Produktion kal 9x19 ca 1000 skott medföljer väska 2 mag Sickinger Quick Draw hölster pris 7500imageimage

Jag har en cz 01 fasta riktmedel 5 mag ppc rig
8000:-

Ska sälja en Tanfoglio stock 3 special med allt xtreme… Komplett rigg Guga Riba 4 mag + magnet. 2st olika hållare till pangarn. En GUga Riba och en DUbble alpha. 13,000krimageimageimageimageimageimageimageimage

Hej! Har vad du letar efter. Lätt begagnad G17 gen 4, ca 2500 skott genom pipan. Uppgraderad med Truglosikten och Zev-trycke.

MVH
Varangian

Säljer en komplett rigg med en riktigt fin G17 gen4. Bytt sikten till dawns + trycke till glocktrigers. Har inte ens pangat 500bulor med den. Följer med det som på bild + en del ammo. Prisförslag 9000:-
imageimageimage

PM Skickat!

Hej!
Jag har en CZ sp-01 Shadow i absolut nyskick. Köpte den i juni -18 från Sportec. Mitt mobilnummer är 072-3964520 om du är intresserad av att veta mer.
Hälsar Fredrik

1 gillning

image

Tanfoglio Goldmatch Xtreme 6” 9X19. Knappt skjuten 3000 bulor. Mycket fint skick. 14500:-

Sig sauer x-six classic nyskick 19000

-jag har en STI Range Master med ppc rigg och 4 magg. 9mm

//
Falo