Söker efter .44 revolver

Hejsan! Söker som sagt efter en .44 revolver, gärna ruger redhawk men inte ett måste, ett plus i kanten om det medföljer hölster och andra tillbehör

Dom krav jag har
Dubbel action
Att ni kan skicka
Fullt fungerande

Tack på förhand

1 gillning

Hej, Min son har en Ruger Super Blackhawk 44 magnum till salu. Är det intressant hör av dig.

Hej! Tack för erbjudandet men har en blackhawk 357 och vill nog ha en annan modell i .44 och gärna med dubbel action men tar på mig att jag va otydlig,

Mvh christoffer

Kolla med ASTRO

Jag har gjort det men tyvärr inte i min prisklass

Bor du i närheten gå in och surra med dem… :wink:
(eller ring lite då och då - Anders Grimling är trevlig)

Har han kvar revolver?

Ja, han har inte försökt sälja aktivt.

Kan jag få bilder och info om den,

Vi ska på ipsc match imorgon och då pratar jag med honom om allt, pris bilder osv.

Fick du information?

Nej, han velar lite. Jag ska påminna honom igen nu med en gång.

Pratade precis med honom. För 4000 säljer han den annars får den vara kvar. Bilder kan han ta efter jobbet idag.

Ja det låter intressant

received_469444767708304 received_425236108778550

Följer det med några tillbehör? Jag är väldigt intresserad av den :blush: vart i Sverige finns den?

Nej tyvärr inga prylar med den. Han köpte den för 4500 på vildsvin.se med tanke på att kunna tävla i svartkrutsskytte men där är ställbart sikte och därför blev det bara som B vapen och magnum klass. Nu har han skaffat en 45colt med fast sikte istället :grin: då blir denna så att säga över.

Den finns i Skåne och bor du nära kan vi provskjuta.

Ja jag vill nog köpa den, men jag har inte inköpstånd på .44 så får söka och hålla tummarna :smile::see_no_evil: har en blackhawk .357 så är lite rädd att dom kanske är kinkiga, men får ju motivera med magnum fält, bor långt bort tyvärr men jag litar på att den skjuter bra​:smile: är ju trots allt en ruger blackhawk, hur ställer ni er till att skicka?

Eller ska jag söka inköpstillstånd först?