Ruger Redhawk bytes *EJ AKTUELL*

Har en Ruger Redhawk krh-444 i nyskick kaliber 44 mag 4,2 tums pipa.

Önskar byta mot en Smith & Wesson mod 29 44 magnum 4 eller 6 tums pipa i fint skick.

För att jag gillar blånerat mer än rostfritt (ålder kanske)

hassetrapper@gmail.com

Säljer du?

Helst inte, vill inte vara utan en 44. Möjligen om ja skulle finna en fin mod 29 före

Köper isf!:hugs:

Hunters House har en 4" S & W mod 29 i 44 magnum och två 6" 44 Special
Samtliga ser väldig fina ut:



44 magnum är inte tillåtet att använda till målskytte i Danmark, så den kan de endast sälja på export (prutläge kanske) :slight_smile:

Pm istället

Funnit en model 29 nu så denna kan säljas om ingen annan har en 29 att byta.

Köp inte vapen hos hunters house, de är lurendrejare.

Teo, intressant påstående!

Men för att det ska få någon form av trovärdighet bör du förklara varför du anser att de är lurendrejare!

Jag har varit i kontakt med dem via e-mail och de framstår som seriösa och jag har hört några som har handlat av dem och varit nöjda.

Mvh
Johan B

Jag har köpt ett gäng vapen från Hunters House. Alla har beskrivits som nyskick, flera av dem hade gått minst 10 000 skott var och flera åtgärder fick göras, backa pipor, byta slitdelar, försöka polera bort repor. Att de dessutom lurar en på frakten genom att ta betal för full frakt och sedan åka över bron och posta inom Sverige är ytterligare ett tecken på hur de beter sig.

Annonsören har återkallat sin annons, men här på Skytteforum raderar vi inte annonser.
Tråden återställd och rubrik ändrad.
Tråd låst.

1 gillning