Smith and Wesson 1911 Pro Series 9mm

Hej!

Dags att sälja min fin SW 1911 Pro Series 9mm. Jag haft den i ett år. Jag är den andra ägaren. Har gott nästan 300 skott i min ägo.
Jag säljer den för att den ligger i vapenskåpet då använder jag mest den 22an som jag har.

Smith & Wesson är USA:s största tillverkare av handeldvapen i marken. Denna pistol har väldigt hög kvalitet.

Pistolen i ny skick alltså precis som ny. Den har ställbar sikte alltså target sikte samt fast sikte som följer givetvis med.
Original väska och 2 st Wilson Compat magasin följer med.
STI avtryckare följer med.

Nypris nästan 26000:-, jag tänker mig att slippa den för 15500:-.
Finns i Karlstad i Värmland.
Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet skyttelicens nummer.

En liten rättelse. Pro Series och Performance Center är inte samma sak. Pro Series marknadsförs som steget mellan Produktionslinan och Performance Center.

Jag skulle tro att Pro Series är vapen som gått i vanliga produktionslinan och fått lite extra “kärlek”. När det gäller revolvrar, så skulle jag definitivt föredra Pro Series.

1 gillning

Tack för din rättelse.:blush:

Inga problem :). Det verkar vara en riktigt fin pistol.

1 gillning

Pistolen finns kvar.

Sänker pris till 16000:-.

Hej
Hur bra skulle du säga att pickan är i precision? Är den enda grenen jag skjuter och är ute efter en bra pistol för ändamålet.

/Tellis71

Pistolen finns kvar.

Hej!
Finns pistolen kvar?
För jag är ute efter en 1911 pistol i .45 ACP eller .9 mm.
Mvh
Anders

1 gillning

Hej Anders!

Pistolen finns kvar.

//Yasser

Sänker priset till 15500:-.

Du kanske skall redigera annonstexten också eftersom den inte stämmer?

/Bull

Hej! Du har rätt, jag har ändrat priset. 15500:- som gäller.