Annonsen ej längre aktuell... Tas bort

Hej gott folk. En intressekoll på ovanstående pistol.
Den har gått runt 7-8K bulor av mjuka hemladdade hn kulor, vilket är lite för detta vapen. Den skjuter väldigt tätt o bra. Jag har använt mig av Ola Elgelöf i Oskarshamn för att korta avtryckaren så den passar mina korta korvfingrar. Och monterat ett grönt Fiberkorn. Den är likaså genomgången och servad av samma person.

Säljes enbart på grund av byte till annan plattform som passar mig bättre till fältskyttet och milsnabben. Ingen brådska att sälja. Så skambud undanbedes likaså alla försök till olämpliga försäljnings förslag.

Finns i södra delen av landet.
Mobil nr är 0706279390 sms funkar bäst då jag ej svarar på okända nummer. Eller använd PM här på forumet.
H VonDrott
Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Tips på innehåll:

  • Pris/Anbud:
  • Var finns den (ungefärligt), kan den skickas med post, bussgods, levereras för hand
  • Produktbeskrivning
  • Skick/antal skott skjutna
    Bild

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.