Båda sålda

Hej,

har efter många år inom sportskytte beslutat att lägga ned p.g.a tidsbrist. Har 2 vapen kvar att avyttra innan allt är klart. Det rör sig om:

Unique DES/96-U .22LR med pipvikt, 2 magasin och lite osorterade reservdelar. Har innan jag tog över vapnet bara skjutits sparsamt av en VetÄ från Luleå (han föredrog 69-varianten, varför han sålde av dennna).
Går bra, har inte haft problem under dem åren jag skjutit med den. Kolven är (som kan ses på bilder) lite skamfilad men sitter bra i handen. Hade tänkt mig 7500:- som utgångspris.

Sedan har jag även kvar en S&W686-5 6". Käkar naturligtvis både .38 och .357. Har mest använts av mig till fältskytte men en och annan precisions-guld har det blivit med den också.
Även denna i gott skick. Ställbart korn, som jag dock aldrig har använt i mer än ett läge, är ett arv från tidigare ägare som använde för PPC. Double action-trycket är ganska högt, och kan behöva justeras. I övrigt inga skavanker eller abrovinker som jag råkat ut för iallafall.
Vapen, Väska, ett par speed loaders och jet loaders, hade tänkt mig utgångspris 8000:-

Allt finns i Kalmar.

Hej! Jag är intresserad av Uniquen, skickar ett om!
Mvh/Mattias

pm skulle det stå!/Mattias

Revolver såld, Uniquen finns kvar.

bump An’ up you go…

1 gillning