Säljes. GSG 1911 22lr Bokad/såld

Säljer min knappt inskjutna gsg. Väldigt fint skick. 2 magasin samt väska. Lite reservdela cirka 1000 skott skjutna. 2000:- vid smidig affär. Kan skickas mot fraktkostnad**! Köptes ny 2019. [image(upload://dMVizxwwheMVIASZ43ZqDq50DDQ.jpeg)

**
Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Tips på innehåll:

  • Pris/Anbud:
  • Var finns den (ungefärligt), kan den skickas med post, bussgods, levereras för hand
  • Produktbeskrivning
  • Skick/antal skott skjutna
    Bild

Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

Det är 3 magasin på Bilden?

Vill du köpa magasin eller pistolen ? Stämmer. Tappade 1 magg på sista fältrundan

Jag har tyvärr en 22:a som jag vill ha Kvar! Så det är bara Problem att skaffa en till! I ett Annat Sverige hade jag varit intresserad av hela Paketet!

Inga problem med flera, polarbjorn! Motivera med annan gren bara. Exempelvis fält, precision, militär snabbmatch, etc… :grin: