PPC Timer

PPC timer med snabbknappar för alla tider räknar ner från -3 till vald tid.
För fält där den räcknar ner från .-10 och sedan uppåt altenativ att man ställer in en tid som den ska räkna ner ifrån. Då räknar den -10 ner till 0 sedan från vald tid ner till 0.
För precision, stop urs funktion där den räknar från 0 upp åt till 9min 59sek.

Den är väder tålig och klara av att vara ute i regn.

Batteri tid på par år beroende på användning. Timern går ner i viloläge automatisk om den inte används på 15 minuter men startar upp direkt på ett knapptryck på någon knapp. Batterier går att byta och är ett vanligt CR2032 som går att hitta i många butiker om det skulle behövas bytas.

Pris 650kr plus frakt 42kr.

Google Photos

Mer bilder på:
https://photos.app.goo.gl/bcyrPb8xAj8dQwhQ7

Hej!
Har 2 st av dina timers som funkar jättebra.
Min fråga är dock en annan.
Är det möjligt att göra en slags klickpatron till en tryckmätare (kraftmätare) för att mäta kraften i hanens slag mot tändhatten.
Om man byter fjädrar i en revolver så måste man till skjutbanan för att se om det fungerar ofta många ggr.
Mvh
Robert Strömqvist

Hej, kan fundera lite men skulle gissar att det är svårt för mig att kunna få ner det till storleken på krets och sensorn för att det få plats i en klickpatron.

Hej jag skulle vilja beställa en timer av dig hur kommer jag i kontakt med dig ?

Hej,
Jag köper gärna en PPC Timer.

Hejsan
Säljer du ppc timer fortfarande ?

Hej, japp det gör jag.

https://davrex.se/skyttetimer Kan du lägga beställning på så får jag alla adresser och så kör jag swish på betalning sedan om det passar.

Hej. Jag är intresserad av ppc timern. Går det fortfarande att beställa?

Det går så bra så

Det kom idag. Vad är det för batteri i den? Tack

Ett CR2032. Brukar dock räcka ganska många år innan man måste fundera på att byta.

//David

Hej David, jag försökte beställa en timer via ditt website men kom inte fram,
Hur gör jag då?
Undrar
Thomas i Umeå

Hej, jag bytte internet leverantör just i kväll där den troligen är nere borde vara uppe när som. Annars kan kan vi ta det på PM.