Pistolskåp norlyx hl500 nyckel säljes

bild En nyckel då den andra gick sönder, går att beställa nya och koda om. 5000 nypris så 2500 plus frakt. Finns i Småland

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Finns kvar

Vilken del av Småland finns de?

Mvh.

Utanför Vaggeryd

Då e de i rätt ände av Småland för mig. ”Bara” 32 mil t o r.
Får fundera några minuter på de.
Priset förhandlingsbart?

Är i Ljungby på tisdag nästa vecka på dagtid om det minskar avståndet. Egentligen är jag inte för kulturen prut men alla andra verkar vara det så du får ett sista priset kompis på 2300 om du hämtar och snabb affär. Nya nycklar kostar 800 kr när jag googlade. Mycket skåp för 3100 kr med nya nycklar. Eller nöja sig med en nyckel.

Det halverar avståndet för mig. Men de hade funkat ändå.
Ville ju bara fråga. 2300:- e klockrent.
Gissar på att du e i Ljungby mellan kl 7 o 16 då? Får återkomma om jag kan lösa de. Annars kör jag upp o hämtar de.

Pm till dig uzck. Är i Ljungby 7-16 en eller två dagar den veckan beroende på omfattning på ett mindre jobb