[KÖPT] Pistol 9x19 för precision (A3) nära Dalarna

Min trotjänare KPS Omega Match har gett upp efter många trevliga år tillsammans, jag söker nu ersättare att skjuta Nationellt A3 med. I synnerhet precision.

Det kan vara en trimmad variant på 1911, SIG X-five/X-six eller Pardini GT9. Men jag är öppen för andra system också.

Krav: att vapnet är 9 mm Parabellum, metallstomme (dvs ej polymerstomme), justerbart sikte, mycket god precision och gott skick. Den skall vara ”trevlig” att skjuta med (fundera på den :slight_smile: ).

Gärna 6” pipa, men inte ett absolut krav.

Finns annonsen kvar så har jag inte köpt något.

Om du råkar ha delar till KPS, tex en sprickfri mantel, pipa och rekylstång, är detta ett intressant alternativ.

Hej. Har en Sti rangemaster i bra skick tillsalu.

1911 Svi Infinity 9mm 5" finnes

Tråkigt att höra Mattias. Om du gillade min sig sauer så finns de såna och liknande på Walter Borg auktionen snart :smiley:

Hej, har en STI targetmaster liggande. Dock inte nära Dalarna :wink:

Tack för alla svar! Jag har dialog med PM till var och en som skrivit. Tyvärr verkar det skralt med precisionsnior i Dalarna… Jag puffar därför för annonsen och hoppas på förslag!

Hej min bror ska sälja sin noja hewy frame första modellen. Vet inte direkt pris ställbart sikte 5 magg. Typ 2000 st.
Är det intressant?

Såja. Ny trotjänare införskaffad. Tack för trevliga provskjutningar och samtal! Vi ses på banorna!