Såld kan tas bort...!

Hej på er allihopa. Jag kör en intressekoll på en fin Peter stahl multicaliber 45acp och 10mm auto pistol. 6 tums pipor. Den är lite moddad med nya greppsidor och tillhörande magbrunn. Den skjuter extremt bra med stabil hand. Själv har jag satt nya personbästa i precision B o A med den. :blush:

Jag är tredje ägaren. Lite skjuten enligt tidigare ägare. Likaså här. Välvårdad, men det Gibbs självklart små skavanker på några ställen. Den är ju inte ny precis. Jag har skjutit ungefär 5-600 skott i 45acp med den. Och typ 3-400 10mm auto i den.

Den är genomgången utav Ola Elgelöf i Oskarshamn, vilket ni vet borgar för bra skick på både trycke och hur tight den är.

Den är grymt rolig att skjuta med. Jag behöver nog låta den gå vidare dock, till fördel för nya andra spännande projekt.

Pris 12000kr prutat och klart, med moddar och alla de tillbehör jag har:
2 mag till varje kaliber. Propp osv. Laddverktyg och allt sådant finns, men det blir en separat affär i så fall.

Den finns i södra Sverige för provskjutning, kan skickas vid behov. Köparen betalar för frakten.

Kontakt görs först genom PM.

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Tips på innehåll:


Vapnet kräver licens. Skicka PM vid intresse, uppge gärna klubbtillhörighet och skyttelicens nummer.

Hej!
Intresserad av din Peter Stahl multicaliber 45 ACP och 10mm.
Är den fortfarande till salu?
MVH
Johan Hansson
Vara Västergötland
0708669745 /0708875945

Hej Johan.
Den redan såld. Men tack för visat intresse.

Ok. Synd jag såg den 4 men för sent…