Dillon 650 inkl verktyg och kalibersatser 9mm,38/357, .32

Intressekoll på 1st Dillon 650 med kalibersatser och verktyg för 38/357, 9mm & .32 samt 2st quickchange.
Det innebär att man har 3 verktygshuvuden med inställda verktyg och med krutdoserare klara.

En plastdetalj måste bytas för att rotation av hylsor ska fungera. När den gick sönder fick jag en ny via Dillons suveräna ”no bullshit warranty”. Jag har den i en låda men inte bytt den pga lathet

Skulle vilja veta vad man är intresserad att ge för detta, om det är värt omaket att plocka in grejjorna från förrådet.

Tillägg: finns i Stockholm/Uppsala

Tillägg 2: då många har varit intresserade kommer jag plocka fram allt i helgen och fota det, sedan lägga upp bilder i tråden, troligen kommer då även med lite andra diverse tillbehör.

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Nypris för det som ingår är (efter koll på nätet i dag):
Dillon 650 inkl kalibersats: =6400kr

Quikchange 1850kr/sr 2st. . =3700kr

Kalibersats 1350kr/st 2st, =2700kr

Verktyg 1450kr/st 3st =4350kr

Totalt nypris: 17 150kr

Synnerligen intresserad, kostnad??

Ska plocka fram allt i helgen och fota & lägga upp bilder då många ville se grejerna.
Återkommer i samband med det med pris.

Tips är att köra det som en auktion här. Perfekt när man inte alltid har koll på vad sakerna är värda

Är intresserad

Intresserad

Hej intresserad av 38/357 verktygen om du vill sälja dom löst.

//Crille

Hej
Jag är intresserad av kal.32 verktyg.
Kanske Quick change med som ett packet
Vänligen
Rk

Är med intresetad

Hejsan,

Sålt?

Finns utrustningen kvar?

Hej
Är den kvar ?
Mvh Peder

Skickat pm

Ett långskott kanske, men har du pressen kvar?