Betatestar till hylssorterare .38sp eller .40

Har jobbat vidare lite med min sorterare https://www.youtube.com/watch?v=WYql3HF063I.
Den verkar fundera ganska bra numera för 9mm och kan nu sortera på 39b, CBC,GEGO,GFL,SB,SBNX, MAX, SPEER, WIN, STV, BLAZER. Dock kör i stort sätt alla som testar just nu 9mm vilket gör att jag nu kollar om det finns någon som är intresserad av att köpa för sortera .38sp eller .40 i lite mängder så jag kan se hur det fungerar i lite annan miljö än min källare bara samt flera olika märken. Har ju nu bara bilder på WIN, SPEER, SB, SBNX, Metalverket, GFL, GEGO, FED, CBC. Så det är den kan sortera på nu men får jag in andra märken så kommer listan utökas.

Priset just nu är 6500kr +frakt 200kr utan hylsmatare och så kan jag lägga med även kalibersatts för att sortera 9mm också men är framförallt bilder på .38 eller .40 jag är intresserad av. Och ett krav är att den kan vara wifi uppkopplad så bilder kan laddas ner till mig och jag kan ladda upp uppdateringar till den alt felsöka lättare om det skulle behövas.

Hylsmatare får man fixa lämpligt fästa för själv där har jag inte så stora krav mer än att den inte är allt för högt över då den kommer då inte orka rotera på grund av trycket.

Kommer göra en mindre matare till den men denna är inte riktigt där än utan fokus vart på själva sorterare.

2 gillningar