Axelhölster 5"-pistol

Rensar vidare i gömmorna!

Har två pistolhölster, ett svart och ett brunt (lika i övrigt).

Avsett för 5"-pistol (viss passmån för något större och mindre pistoler), går att vända både som höger- eller vänsterhölster.
Många justeringsmöjligheter genom remspännen/hål och tryckknappar.
Handsytt.
Stålbygel i hölsterdelen för att hålla fast pistolen samtidigt som det ska vara lätt att dra den ur hölstret.
Dubbelt skinn i hölstret - mocka på insidan för att vara mjukt och skonsamt mot vapnet.
Oanvänt!

Pris: 650kr/st plus ev. frakt.

Samfraktar givetvis om så blir aktuellt - kika gärna på mina andra annonser!
Finns i Småland - Emmaboda. Kan ev. levereras till Kalmar, Karlskrona och Växjö-Halmstad.


Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Hej, skulle du kunna lägga upp en bild med den på dig med vapen it eller är det för mycket besvär?

2 gillningar

Hej!

Jag är också intresserad av ett hölster, men skulle gärna se hur den ser ut på en person samt vinkeln som vapnet får(pipan bakåt eller neråt t ex)

Hej!

Jag ska försöka lägga upp några bilder.
Återkommer i morgon!

Pipan pekar “rakt nedåt” - inte vinklat bakåt eller liknande.

Mvh
Johan B

1 gillning

Tiden rinner iväg lite…

Jag har inte hunnit ta kort på hur det ser ut med hölstret på kroppen.
Jag återkommer så fort jag har fått tid…

Det bruna hölstret är sålt!

Mvh
Johan B