APEX Forward Set Trigger kit SIG P320 - SÅLD

Säljer ett APEX kit med rak avtryckare till Sig Sauer P320. Endast provmonterat på min X5 så allt är i väldigt bra skick.

1250:- inkl Frakt

Tips:
Notera att det kan finnas personer som letar efter personer att råna, så undvik att föra in dina personuppgifter. Rapportera också skumma meddelanden till administrator så vi kan blocka och eventuellt polisanmäla. Vid personligt visning kan det vara en bra ide att träffas någonstans där du inte är ensamma Om du har nytta av forumet skänk gärna en slant till driftkostnader

Hej!
Passar detta även vanliga P320?
Var i landet finns den?

Mvh Johnny

Hej!

Den passar alla P320 vad jag vet… finns strax norr om Gbg men funkar att skicka.

//Jacob

Hej!
Blev du inte nöjd med resultatet, eller varför säljer du?
Mvh
Svante

Hej!

Har övernördigt intresse för trycken så jag har köpt lite olika och testat så detta blev över helt enkelt. Men visst blir det ordentlig skillnad mot original.

//Jacob

Förstår dig till fullo. Jag är likadan :joy:
Har ett Graygun competition kit i min P320 X5 som jag är helnöjd med men ”villhöver” prova allt som finns därute för att kunna jämföra.
Är det detta kittet du säljer:


I så fall vill jag köpa det av dig!

Det är precis det setet!

Har läst om några som kombinerar det med Grayguns och det finns väl både bra och dåliga kommentarer om det resultatet.

Bor du nära Gbg eller ska jag lägga det i ett paket till dig? Ska in till Posten imorrn och skicka iväg kalibersatsen jag också har på annons.

//Jacob

//Jacob

Jag bor 40 mil norrut så posta det.
Skicka ett pm med telnr så gör vi upp betalningen :+1:, swish?